Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.dobracena.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). 

S spletno trgovino www.dobracena.si (v nadaljevanju "trgovina" ali "DobraCena") upravlja podjetje M&N Žnidarič d.n.o. Vsak obiskovalec trgovine ima pravico nakupa. Registracija uporabnika ni potrebna. 

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje DobreCene, pravice uporabnika ter poslovni odnos med trgovino in kupcem.

 

Informacije za kupce

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • gotovino ob prevzemu,
  • nakazilom na račun upravitelja DobreCene t.j. podjetja M&N Žnidarič d.n.o. (po predračunu).


Ponudnik kupcu za kupljeno blago izda račun v pisni obliki.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kopijo pa kupec prejme tudi na svoj elektronski naslov, ki ga je v postopku naročanja vnesel.

 

Cene

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. 

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. 

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo t.j. kopijo naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. 

 

Postopek nakupa

Pri nakupovanju se uporablja virtualna nakupovalna košarica. Izdelke dajete v košarica s pomočjo slike nakupovalne košarice pri vsakem izdelku. V kolikor želite izbrane izdelke videti, spremeniti njihove količine oz. jih odstraniti iz nakupovalne košarice, se premaknite na stran "V košarico »". Ob zaključenem eventuelnem popravljanju količin izdelkov in Vašega izbora le-teh v košarici, pritisnite gumb "Na blagajno", v kolikor želite izbrane izdelke kupiti. V kolikor želite izprazniti nakupovalno košarico, pritisnite gumb "Izprazni košarico", v kolikor pa želite odstraniti samo določen izdelek, pa pritisnete na rdeči gumb s križem pri izdelku, ki ga želite odstraniti. Naročilo izvedete v štirih korakih. Najprej vnesite svoje podatke, ki bodo prikazani na računu. V kolikor želite dostavo naročenih izdelkov na drugi naslov, prosimo, na dnu strani označite polje "Naslov za dostavo je drugačen". Na naslendnji strani boste vnesli naslov za dostavo. Na naslednji strani izberete način pošiljanja izdelkov. Na naslednji strani izberete način plačila naročenih izdelkov. V zadnjem koraku, na strani "Potrditev naročila" lahko pred oddajo naročila še enkrat preverite, kaj ste naročili, količine in cene ter vrednost celotnega naročila, naslov, ki ste ga vnesli in ki bo izpisan na računu in, v kolikor ste vnesli drugi naslov za dostavo, vidite tudi tega. Za oddajo naročila pritisnete gumb "Naroči". V kolikor je bilo naročilo uspešno oddano, se Vam pojavi stran, ki potrdi, da je naročilo bilo uspešno oddano, hkrati pa Vam sistem na Vaš e-mail naslov pošlje kopijo naročila. V kolikor želite karkoli popraviti, uporabite gumb "Nazaj".

Odstop od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 45 dneh vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 15 dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-naslov info@dobracena.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 30 dneh. Kupec mora blago vrniti nepoškodavno in v nespremenjeni količini ter v eventuelni originalni embalaži, tako da je blago primerno za nadaljo prodajo. Blago se vrne na naslov, ki je naveden na računu. V tem primeru trgovina kupcu zamenja izdelek ali mu vrne denar na njegov TRR. V primeru, da se kupec odloči za zamenjavo izdelka, se morebitna razlika v ceni doplača ali kupcu vrne. Stroške pošiljanja izdelkov ob vračilu blaga zaradi zamenjave oz. odstopa od nakupa krije kupec sam.

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Za reklamacijo je potrebno izpolniti reklamacijski zapisnik, ki ga kupec na zahtevo dobi v elektronski obliki na svoj elektronski naslov ali v pisni obliki na svoj naslov, odvisno od želje kupca.

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa bo prodajalec na lastne stroške poslal kurirski servis, ki bo blago prevzel. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije. To kupec stori tako, da obvesti trgovino o poškodovanem paketu. Kupec bo prejel reklamacijski zapisnik (v elektronski obliki na svoj elektonski naslov ali v pisni obliki na svoj naslov, odvisno od želje kupca), kjer bo opisal stanje paketa, morebiti poslal tudi sliko paketa ter nam vrnil podpisan zapisnik. Trgovec bo s kurirsko službo rešil nastalo težavo v najkrajšem možnem času.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Pogodbeni partnerji za dostavo pošiljk so kurirski servisi, ki delujejo na ozemlju Republike Slovenije. DobraCena bo izbrala tisti kurirski servis, s katerim bo najučinkoviteje izpolnila naročilo.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost računalnika in na njem delujočega sistema s katerim opravlja naročila.

 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. 

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  •                      jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  •                      pošiljatelj bo jasno razviden,
  •                      različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  •                      jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  •                      željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. 

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. 

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru, da to ni mogoče, je za vse spore pristojno sodišče v Mariboru.