Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.dobracena.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino www.dobracena.si (v nadaljevanju "trgovina" ali "DobraCena") upravlja podjetje MANISAR d.o.o. Vsak obiskovalec trgovine ima pravico nakupa. Registracija uporabnika ni potrebna.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje DobreCene, pravice uporabnika ter poslovni odnos med trgovino in kupcem.
Informacije za kupce
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu,
- z nakazilom na račun upravitelja DobreCene t.j. podjetja MANISAR d.o.o. (po predračunu),
- s kreditno ali debetno kartico Visa, MasterCard, American Express,
- s PayPal-om
Ponudnik kupcu za kupljeno blago izda račun v elektronski obliki.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kopijo pa kupec prejme tudi na svoj elektronski naslov, ki ga je v postopku naročanja vnesel.
Izdaja računa
Prodajalec po dostavi naročenih artiklov kupcu na njegov elektronski naslov pošlje račun v pdf obliki. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Cene
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo t.j. kopijo naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Postopek nakupa
Pri nakupovanju se uporablja virtualna nakupovalna košarica. Izdelke dodajate v košarico s pomočjo slike nakupovalne košarice pri vsakem izdelku. V kolikor želite izbrane izdelke videti, spremeniti njihove količine oz. jih odstraniti iz nakupovalne košarice, se premaknite na stran "V košarico »". Ob zaključenem eventuelnem popravljanju količin izdelkov in Vašega izbora le-teh, v košarici, pritisnite gumb "Na blagajno", v kolikor želite izbrane izdelke kupiti. V kolikor želite izprazniti nakupovalno košarico, pritisnite gumb "Izprazni košarico", v kolikor pa želite odstraniti samo določen izdelek, pa pritisnete na rdeči gumb s križem pri izdelku, ki ga želite odstraniti. Naročilo izvedete v štirih korakih. Najprej vnesite svoje podatke, ki bodo prikazani na računu. V kolikor želite dostavo naročenih izdelkov na drugi naslov, prosimo, na dnu strani označite polje "Naslov za dostavo je drugačen". Na naslendnji strani boste vnesli naslov za dostavo. Na naslednji strani izberete način pošiljanja izdelkov. Na naslednji strani izberete način plačila naročenih izdelkov. V zadnjem koraku, na strani "Potrditev naročila" lahko pred oddajo naročila še enkrat preverite, kaj ste naročili, količine in cene ter vrednost celotnega naročila, naslov, ki ste ga vnesli in ki bo izpisan na računu in, v kolikor ste vnesli drugi naslov za dostavo, vidite tudi tega. Za oddajo naročila pritisnete gumb "Naroči". V kolikor je bilo naročilo uspešno oddano, se Vam pojavi stran, ki potrdi, da je naročilo bilo uspešno oddano, hkrati pa Vam sistem na Vaš e-mail naslov pošlje kopijo naročila. V kolikor želite karkoli popraviti, uporabite gumb "Nazaj".
Odstop od nakupa
Kupec (velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitvene dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.
Kupec to stori tako, da izpolni obrazec Obrazec za Odstop od pogodbe in ga pošlje na elektronski naslov info@dobracena.si
Vračilo blaga in kupnine
Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. Kupec mora blago vrniti najkasneje v 14 dneh po tem, ko je prodajalca obvestil, da odstopa od pogodbe. To lahko naredi na 2 načina:
1. S prodajalcem se dogovori, da bo prodajalec poslal svoj dostavni servis na dogovorjeni datum in prevzel vrnjeno blago. Vrnjeno blago mora biti dobro zaščiteno z originalno embalažo ali embalažo, ki bo izdelek zaščitila enako dobro, kot originalna embalaža, da med prevozom ne pride do poškodbe blaga. Vrnjenim artiklom mora biti priložen izpolnjen Obrazec za Odstop od pogodbe in kopija računa. Strošek vračila se bo odštel od kupnine, ki bo vrnjena kupcu. O strošku vračila bo prodajalec kupca obvestil pred dejanskim vračilom izdelkov. Prodajalec bo vrnjeno blago pregledal, da je v nepoškodovanem stanju in v nespremenjeni količini in kupcu vrnil kupnino v 8 delovnih dneh.
2. Kupec lahko sam uporabi dostavni servis po lastni izbiri, ki deluje na območju Slovenije. Vrnjeno blago mora biti dobro zaščiteno z originalno embalažo ali embalažo, ki bo izdelek zaščitila enako dobro, kot originalna embalaža, da med prevozom ne pride do poškodbe blaga. Vrnjenim artiklom mora biti priložen izpolnjen Obrazec za Odstop od pogodbe in kopija računa. Prodajalec bo vrnjeno blago pregledal, da je v nepoškodovanem stanju in v nespremenjeni količini in kupcu vrnil kupnino v 8 delovnih dneh.
Reklamacija
Kupec je dolžan pri prevzemu blaga preveriti embalažo ali je vidno poškodovana oz. kaže znake odprtja in to takoj reklamirati dostavni službi ter od njih zahtevati reklamacijski zapisnik zaradi vidnih poškodb embalaže oz. znakov odprtja paketa. Kupec mora podpisati prevzem blaga, s čimer potrjuje, da je blago prevzel nepoškodovano.
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Za reklamacijo je potrebno izpolniti reklamacijski zapisnik, ki ga kupec na zahtevo dobi v elektronski obliki na svoj elektronski naslov ali v pisni obliki na svoj naslov, odvisno od želje kupca.
Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa bo prodajalec na lastne stroške poslal kurirski servis, ki bo blago prevzel. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije. To kupec stori tako, da obvesti trgovino o poškodovanem paketu. Kupec bo prejel reklamacijski zapisnik (v elektronski obliki na svoj elektronski naslov ali v pisni obliki na svoj naslov, odvisno od želje kupca), kjer bo opisal stanje paketa, morebiti poslal tudi sliko paketa ter nam vrnil podpisan zapisnik. Trgovec bo s kurirsko službo rešil nastalo težavo v najkrajšem možnem času.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Stvarna napaka
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
- vrne plačani znesek.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec mora prodajalca o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in prodajalcu hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Dostava
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Pogodbeni partnerji za dostavo pošiljk so kurirski servisi, ki delujejo na ozemlju Republike Slovenije. DobraCena bo izbrala tisti kurirski servis, s katerim bo najučinkoviteje izpolnila naročilo.
V kolikor izbranega izdelka ni na zalogi, Vas bomo pisno obvestili, kdaj je predvidena dostava izbranega izdelka. V kolikor Vam nov dostavni datum ne bo odgovarjal, lahko odstopite od dela ali celotnega naročila brez dodatnih stroškov. V primeru predplačila Vam bomo vrnili kupnino za manjkajoče izdelke oz. v celoti, v kolikor boste odstopili od celotnega naročila.
Kupec je dolžan pri prevzemu blaga preveriti embalažo ali je vidno poškodovana oz. kaže znake odprtja in to takoj reklamirati dostavni službi ter od njih zahtevati reklamacijski zapisnik zaradi vidnih poškodb embalaže oz. znakov odprtja paketa. Kupec mora podpisati prevzem blaga, s čimer potrjuje, da je blago prevzel nepoškodovano.
Več o dostavnih pogojih in stroških najdete na strani Dostava.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Ponudnik o kupcih hrani sledeče osebne podatke:
- ime in priimek kupca,
- naslov za račun,
- naslov za dostavo,
- telefonsko številko,
- elektronski naslov.
Ime in priimek, naslov za račun in naslov za dostavo uporabljamo za izdajo računa in dostavo naročenega blaga. Elektronski naslov uporabljamo za pošiljanje potrditve naročila ter obveščanje kupca o statusu naročila (v pripravi, izdelki poslani, preklic naročila, v kolikor stranka naročilo prekliče), za pošiljanje obvestil, v kolikor je kupec izrecno izbral možnost, da želi prejemati obvestila o promocijah, prodajnih akcijah in podobno. Kupec se lahko vsak trenutek odjavi s seznama za obveščanje, in sicer tako, da se prijavi v svoj račun preko naše spletne strani, če je registriran ali pa na elektronski naslov info@dobracena.si pošlje elektronsko sporočilo s ključno besedo odjava. Telefonska številka se uporablja za obveščanje kupca glede dostave pošiljke ali zaradi dopolnitve nepopolnih podatkov glede dostave oz. podatkov na računu ter o informacijah povezanih glede naročenih artiklov, v kolikor bi izvedba naročila bila nepopolna ali neskladna.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam ali posredovani drugim pravnim ali fizičnim osebam za kakršnokoli komercialno obveščanje ali obdelavo osebnih podatkov.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost računalnika in na njem delujočega sistema s katerim opravlja naročila.
Do svojih podatkov lahko dostopate na sledeči povezavi: Prijava
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če je s podatki oddanimi pri naročilu kaj narobe in če se je uporabnik prijavil na seznam za prejemanje elektronskih oglasnih sporočil.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru, da to ni mogoče, je za vse spore pristojno sodišče v Mariboru.
Za spletno reševanje potrošniških sporov lahko obiščete tudi sledečo platformo.